Hej från Key West!

Hej hoppas allting är bra hemma i Sverige, är det fortfarande lika varmt? Här är det jättevarmt, närmare 40 grader. Vissa dagar är det tufft men vi båda försöker njuta av det. Nu har vi dock åkt vidare mot Key West och lämnat Tampa (och brorsan 🙁 ) bakom oss. Så nu när vi är här spenderar vi dagarna i poolen eller havet. Så himla skönt när det är så varmt. Vi har dessutom bytt ut första hyrbilen mot en cab, den är så härlig att köra runt i 🙂 Så vi får både färg medan vi ligger vid poolen men också när vi kör runt. Vi lever verkligen livet 🙂 Dessutom har vi hittat ett superfint och mysigt hotell som har exakt allt det vi söker. Egen utgång till staden, fint stort rum, 3 olika pooler (en är barnfri) samt vi har nära till alla butiker och restauranger.. Vi hade ju inte bokat hotell innan vi kom hit, så det känns extra kul att vi hittade ett sånt fint hotell med sånt fint rum som var ledigt. Förr i tiden hade jag tyckt det var jättejobbigt att resa utan att ha allting planerat på förväg, men jag tycker om detta. Det är lite spännande att åka runt och ta det som det kommer 🙂

Men då vi båda lyckades bränna oss lite igår (trots hög solfaktor) ska vi ta det lite lugnt idag, så vi ska nu till gymmet efter att vi har druckit upp vårt kaffe i sängen. Sen blir det frukost följt av att lämna in lite tvätt så vi har rena kläder.. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda 🙂 Vi stannar här till på söndag så vi har gott om tid på oss, känns så skönt. På söndag åker vi tillbaka mot Miami och sen är det final i New York, för där ska vi ta flyget hem till Sverige igen.

Läskigt hur tiden går så fort.. 🙁 Känns som dagarna bara springer iväg! Så igår tog jag en ledig dag från att filma.. Jag har faktiskt filmat varje dag sen vi åkte iväg, det är ju till och med mer än vad jag gör hemma i Sverige!! För även om vi är på semester har jag inte semester.. Har flera kampanjer att både filma och fota, sen se till att alla mina kanaler uppdateras. Jag ser att många influensers har tagit ledigt under sommaren vilket jag tycker är jättebra, jag borde verkligen ta efter dom.. Men det får bli efter den här resan då vi reda har bokat in alla jobb. Men det är roligt också, annars hade jag ju aldrig gjort det 🙂

alexxandra nilsson key west

alexandra nilsson key west

Posted in: Bilder på mig.