Hej! Nu är vi hemma i Stockholm igen. Det känns väldigt skönt då jag känner att jag börjar bli lite sjuk efter alla festligheter.. Har både ont i halsen och huvudvärk, och det är INTE bakfylla längre, hehe.. Men det är inte så konstigt kanske, det har ju faktiskt varit ganska kallt i Göteborg och jag har inte velat ha på mig någon jacka. Då blir det ju så.. Men det hindrade inte mig från att ta världens roligaste möte idag! 😉 Vi checkade ut från hotellet i Göteborg vid 10 tiden imorse och hoppade på bussen som skulle ta oss raka även till Borås där mötet skulle äga rum. Det tog endast någon timme med bussen från Göteborg dit, så det kändes väldigt smidigt och bra. Dessutom fick man chansen att arbeta lite på bussen då det fanns eluttag och wifi. Dock satt vi bredvid en man som var vääääldigt pratglad och ville inte sluta prata med oss, trots att vi försökte visa med kroppsspråket att vi hade annat för oss. Den här mannen berättade om allt möjligt och hade flera sjuka historier han ville dela med sig av. Men tillslut när han började prata om sin nya superprodukt för slaka penisar så checkade jag ut och slutade svara honom. Jag stirrade bestämt ner i skärmen för att visa att det var slutsnackat. Jag tycker inte det är så lämpligt att prata om snoppar med främlingar, även om det rörde hans briljanta affärsidé.. Ja, men det finns ju mycket rolig folk där ute 😉

Men tillslut ko vi fram och vi hade mötet från 10 till 4, och det var mycket att gå igenom. Men gud så roligt det har varit idag! 🙂 Jag trivdes som fisken i vattnet. När vi tillslut blev klara tittade jag förvånat på klockan och undrade hur tiden kunde ha gått så snabbt. Men när man känner så, då vet man att man jobbar med något man verkligen tycker är om. Dessutom lyckades jag glömma/ förtränga att jag började bli sjuk under timmarna vi jobbade för jag hade fullt fokus på det vi gjorde. Jag ville ju det skulle bli så bra som möjligt. Men när vi satte oss på flyget hem igen kände jag att energin började sakta men säkert lämna min kropp. Nu är både huvudvärken och halsontet tillbaka, så jag har placerat mig i min varma säng.

Men alltså vilken panik jag fick när jag kom hem. Precis när vi kom innanför dörren insåg jag att min mobil var borta! Den låg ju kvar i taxin! Ringer ju direkt till bolaget som taxin var från, men dom berättade att chauffören hade precis avslutat sitt pass efter vår resa och dom fick inte ge ut hans nummer eller kontakta honom. Då blev jag ledsen och frustrerad, jag kan ju inte vara utan min telefon. Men tillslut kom jag ju på att jag har ”spåra min telefon”-appen nedladdad. Så jag kunde ge ifrån ljud från telefonen så chauffören kunde höra den från framsätet. Så smidigt 🙂 Så när han svarade berättade han snällt vart han befann sig och vi åkte direkt dit för att hämta min kära telefon. Vi tog med oss en liten goodiebag till honom som tack, men han ville inte ha den. Han äter inte godis eller tittar på film (den hade bland annat ett presentort till viaplay), så han tog inte emot den. Men vi erbjöd oss iaf 🙂 Och jag är lycklig över att telefonen är tillbaka.

Posted in: Bilder på mig.