Axlar och övre rygg!

Idag tränade jag mycket axlar och övre rygg med Staffan. Lite biceps också men jag har fortfarande inte fått tillbaka styrkan som jag hade innan jag åkte till Miami, blir sjukt frustrerad på mig själv.. Men jag blir starkare och starkare för varje gång som går så det går ju åt rätt håll 🙂 Gick iaf väldigt bra, som tur svettades jag inte så mycket idag (vill inte förstöra min spraytan haha) men jag känner att jag kommer få ordentlig träningsvärk imorgon, så det ska vara 😉

Sen efter svängde jag förbi systemet, kändes fel att köpa alkohol medans jag fortfarande drack proteinshake haha! Och sen hämtade jag ut mitt paket, det var ett par skor som jag hade glömt bort att jag hade beställt 🙂 Men fattar inte varför det skickades till min gamla adress..

– För upp vikten som jag gör på bilden, sen långsamt ner hela vägen. 3 x 12

– Denna övning är jobbigare än den ser ut! 😉 3 x 12

29 reaktioner på “Axlar och övre rygg!”

  • Amanda says:

    Jättesnygg outfit! 😀

  • Älskar verkligen din blogg plus ditt fantastiska hår är lite smått avundsjuk ;). Men jag undrar vilken färg du har och använder du microringar/Nail/clip on?

  • Emma says:

    dina ben, 2die4

  • eskil says:

    ~ Titta gärna in på min blogg där jag skriver om det som händer i mitt liv och om det som gör mig glad i vardagen; smink, kläder, drömmar, resor, mumsigheter och mycket mer! ♡ ~

    http://www.eskils.blogg.se

  • Nadeen says:

    Vars är dina träningstights köpta?:)

  • asd says:

    “Idag tränade jag mycket axlar och övre rygg med Staffan. Lite biceps också men jag har fortfarande inte fått tillbaka styrkan som jag hade innan jag åkte till Miami, blir sjukt frustrerad på mig själv.”

    Brukade ni meth i 2 veckor eller hur fan kan du påstå att du blev märkbart svagare. Jävligt nyfiken.

  • esterii says:

    Har du varit i Tornedalen någongång?

  • Claudia says:

    Tack för tipsen, ska nog prova dem senare idag =)

  • Anonymous says:

    Kan du kanske visa fler övningar du brukar göra och tycker är bra?

  • martina says:

    SNYGG! hur får man bort fett på sidan bäst? Och på vaderna? Tacksam för svar 🙂

    • Emma says:

      Vet inte varför detta inte är allmänt känt men det går INTE att punktförbränna fett. Du kan inte “endast” få bort fett från vaderna och sidan, utan fettet kommer försvinna över hela kroppen. (Lite olika från person till person var det märks först).

      Tips för att bränna fett är utöva någon aktivitet på ganska låg puls men länge! Dvs gå/jobba i en timme 4-5 gånger i veckan är super! Ät mycket frukt/grönt lite kolhydrater och fett. Tänk såhär: det är inte kroppen som ger upp utan hjärnan, bara att kötta!!

      • Emma says:

        Jogga menade jag, inte jobba haha! Du kan också gymma, men det viktigaste är att ligga på underskott i calorie-intag, dvs ät mindre, träna mer!

  • Lollo says:

    Härligt att du kommit igång med träningen igen! 🙂

    Kan dock inte låta bli att störa mig på folk som har keps inomhus haha… Jag fattar verkligen inte grejen. In my opinion ser det bara dumt ut!

  • Anonymous says:

    HEJ KISSIE!!
    Snälla kan inte du Ge förslag på långa fina balklänningar till i år!!
    Och kan du tipsa om bra billiga hemsidor där man kan köpa balklänningar!!!!?

  • Matilda says:

    Alltså, för att träna så pass mycket som du påstår dig göra tar du förvånansvärt lite i vikt. Jag menar, vad väger hantlarna, 2? 3? Inte mer än 4 iaf. Det är ju ingenting för någon som tränar någorlunda regelbundet. Tar du verkligen ut dig när du gör dina reps eller “discotränar” du bara? Kanske därför du aldrig verkar bygga några muskler..

    • Emma says:

      Gud vad vi tjejer ska klanka ned på varandra!! Så himla onödig kommentar.

      Den övningen hon tar 3 kg är faktiskt riktigt jobbig, har du ens testat den gumman? Riktigt vältränade tjejer brukar ta 6 kg på den och Alexandra tar 3kg. Kanske inte världens biff men hon har ju precis börjat träna igen efter ett uppehåll, cut her som slack!

      • Matilda says:

        Självklart har jag testat den “gumman”. Det var just därför jag uttalade mig. Jag började på 4 kilo som otränad. Så tagga ner, vill man bygga muskler som kissie jämt tjatar om och tränar så pass mycket som hon gör är 3 kilo en fis i rymden.

    • Lisa says:

      Det var min tanke med, hon har ju verkligen ingen vikt när hon lyfter.

      Men men, vill man bara vara på gymmet för syns skull så låt henne. Några vidare muskler lär hon inte bygga i den takten iaf.

  • emmie says:

    Hej, måste bara säga att jag verkligen tycker det är toppen att du börjat blogga lite mer om träning! Fortsätt men foton på övningar och vidare det ger verkligen inspiration och tips! TACK

  • Tina says:

    Hej vart e tröjan ifrån? Såå fin!!

  • clara says:

    Hej, sjukt fina träningskläder, vart har du köpt dom tightsen och toppen? så himla fina!!!! 😀

  • Neta says:

    Håller med! Den övningen bränner i axlarna riktigt mycket! 🙂

  • snälla says:

    hej jag är en tjej på 15 år med kupa 80D i bh. jag är inte tjock om man ska säga så, mina bröst är mer naturlig o det e vad jag har ärvt men nu vill jag börja träna. vill fokuser på att ta bort lite fett från magen men är typ rädd att mina bröst ska bort, kan jag behålla dem så som dem e även om jag börjar träna, kan jag göra nåt.. snälla kissie svara på min fråga skulle betyda väldigt mycket. frågar dig för att du vet mycket om träning!

  • Anonymous says:

    Hej Kissie älskar verkligen din blogg! Typ den enda jag läser:) Men skulle inte du kunna lägga upp typ bra rumpövningar?BTW du är såååå fin!! Puss & kram

  • Elin says:

    varför har du keps i gymmet?

  • Anonym says:

    Jag tycker det är jättebra att du ger tips på övningar och visar hur man gör, försätt med det!! :))))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *